Regulamin sklepu internetowego oraz Polityka prywatności – DESLi.pl

 

Data wejścia w życie: 8 października 2025 r.

© 2025 DESLi | DESLi.pl

 

I. Definicje

  • Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem desli.pl.
  • Sprzedawca – Krzysztof Sytek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Krzysztof Sytek, ul. Wiedeńska 93, 60-683 Poznań, NIP: 9720887332.
  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje zakupów w Sklepie.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Towar – produkty oferowane w sklepie (m.in. znicze, lampiony, wazony, akcesoria).
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru.
  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.

 

II. Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady korzystania z sklepu internetowego DESLi.pl, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz prawa i obowiązki stron.
  • Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptacja.
  • Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie na terytorium Polski.
  • Wybrane produkty Sprzedawcy dostępne są również za pośrednictwem platformy Allegro – wówczas obowiązują regulaminy Allegro.

 

III. Zamówienia i sprzedaż

  • Zamówienia można składać poprzez stronę internetową DESLi.pl, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
  • Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania błędnych danych lub braku płatności w terminie.

 

IV. Ceny i płatności

  • Wszystkie ceny w sklepie podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  • Dostępne formy płatności:
    • szybkie płatności online,
    • karty płatnicze:
      *Visa
      *Visa Electron
      *Mastercard
      *Mastercard Electronic
      *Maestro
    • przelew tradycyjny na rachunek Sprzedawcy,
    • płatność przy odbiorze

     Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

  • Dane do przelewu tradycyjnego:

         Odbiorca: Krzysztof Sytek, ul. Wiedeńska 93, 60-683 Poznań

         Numer konta: 78 1050 1520 1000 0097 4340 3819

         Tytuł przelewu: Zamówienie nr [numer zamówienia]

  • Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Dostawa

  • Dostawy realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
  • Dostępne formy dostawy:
    • InPost Paczkomaty - 14,99 PLN,
    • InPost Kurier - 14,99 PLN,
    • DPD Kurier - 14,99 PLN.
  • Średni czas realizacji zamówienia wynosi 1–3 dni robocze od zaksięgowania płatności.
  • Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • Koszty dostawy są wskazane w procesie składania zamówienia.

 

VI. Odstąpienie od umowy (zwroty)

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@desli.pl
  • Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe, na adres:
    DESLi Krzysztof Sytek
    ul. Cieszkowskiego 34
    60-462 Poznań
    tel. +48 576 685 546
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztam.

 

VII. Reklamacje i gwarancja

  • Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (rękojmia).
  • Dodatkowo Sprzedawca udziela rocznej gwarancji producenta.
  • Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: sklep@desli.pl
  • Reklamacja powinna zawierać opis wady, zdjęcia wady, datę jej ujawnienia oraz żądanie Klienta.
  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych.

 

VIII. Odpowiedzialność

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu sklepu wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od niego.
  • Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec przedsiębiorcy ograniczona jest do wartości zamówienia.
  • Sprzedawca nie odpowiada za skutki korzystania z produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem.

 

IX. Polityka prywatności (RODO)

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  • Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym: firmom kurierskim, operatorom płatności, dostawcom usług IT, biuru rachunkowemu.
  • Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
    • niezbędny do wykonania umowy,
    • wymagany przez przepisy prawa (np. księgowość, podatki).
  • Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa:
    • dostępu do danych,
    • sprostowania danych,
    • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

X. Pliki cookies

  • Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz analizy ruchu.
  • Cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika.
  • W sklepie wykorzystywane są pliki cookies:
    • niezbędne do działania strony (sesyjne),
    • analityczne (Google Analytics),
    • marketingowe (Meta Pixel).
  • Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce.
  • Szczegółowe informacje o sposobie korzystania z cookies znajdują się w polityce cookies dostępnej na stronie sklepu.

 

XI. Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  • Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • Regulamin obowiązuje od dnia 8 października 2025 r.

 

© 2025 DESLi | DESLi.pl

 

OBSERWUJ NAS NA

KONTAKT